Ποιες πληροφορίες και ποιες γραφειοκρατικές εργασίες πρέπει να παρέχει ο μεταφορέας;
Κατά τη στιγμή της εκτίμησης ή/και πριν από την εκτέλεση της παραγγελίας για σέρβις, ο μεταφορέας πρέπει να παρέχει τα ακόλουθα:
Αντίγραφο της γραπτής μη δεσμευτικής ή δεσμευτικής εκτίμησης του.
Αντίγραφο της έκδοσης του Υπουργείου Μεταφορών, “Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις σας όταν μετακινείστε”
Στοιχεία επικοινωνίας για τον μεταφορέα για ερωτήσεις και παράπονα.
Όταν έχει εκτελεστεί η παραγγελία για επισκευή, ο μεταφορέας πρέπει να παράσχει ένα αντίγραφο της εντολής για επίδοση, αφού υπογραφεί και χρονολογηθεί από εσάς και τον μεταφορέα.
Κατά τη φόρτωση τη στιγμή της παραλαβής, ο μεταφορέας πρέπει να παράσχει ένα αντίγραφο της φορτωτικής/τιμολόγησης φορτίου (και να κλιμακώσει τα εισιτήρια βάρους όταν έχει πληρωθεί ο λογαριασμός φορτίου).
Κατά τη στιγμή της εκφόρτωσης τη στιγμή της παράδοσης, ο μεταφορέας πρέπει να παράσχει ένα αντίγραφο της ολοκληρωμένης φορτωτικής/τιμολόγησης φορτίου (και να κλιμακώσει τα εισιτήρια βάρους όταν έχει εξοφληθεί ο λογαριασμός φορτίου).
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕΙΣ ΑΘΗΝΑ | ΘΕΛΕΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ? ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ!
ΜΕΤΑΦΟΡΈΣ ΜΕΤΑΚΟΜΊΣΕΙΣ ΑΘΉΝΑ
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΤΙΜΕΣ, ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕΙΣ, ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΕΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ.
Συσκευασία και Οργάνωση Μεταφοράς
Συσκευασία και Οργάνωση Μεταφοράς Η συσκευασία είναι ίσως το πιο κρίσιμο βήμα στη διαδικασία της μετακόμισης, καθώς η οργάνωση του εξοπλισμού και των αντικειμένων είναι καθοριστική για την ασφαλή μεταφορά τους στο νέο χώρο. Η κακή συσκευασία ή η ακατάλληλη...
Μετακομίσεις Γραφείων: Βήμα-Βήμα Οδηγός για Επιχειρήσεις
Μετακομίσεις Γραφείων: Βήμα-Βήμα Οδηγός για Επιχειρήσεις Η μετακόμιση ενός γραφείου αποτελεί μια σημαντική διαδικασία για κάθε επιχείρηση. Είτε πρόκειται για μια μικρή επιχείρηση είτε για μια μεγάλη εταιρεία, η σωστή οργάνωση και η επαγγελματική διαχείριση της...
Η Σημασία των Κριτικών και των Συστάσεων στην Επιλογή Μεταφορικής Εταιρείας
Η Σημασία των Κριτικών και των Συστάσεων στην Επιλογή Μεταφορικής Εταιρείας Στην ψηφιακή εποχή, η επιλογή μιας μεταφορικής εταιρείας δεν βασίζεται μόνο στη φήμη ή στη διαφήμιση, αλλά και στις κριτικές πελατών και τις προσωπικές συστάσεις. Οι περισσότεροι...